Feelfree-sklep

Nowa wizualizacja sklepu internetowego związana jest z przekazaniem pełnej obsługi tego sklepu Spółdzielni Socjalnej Otwarci, która powstała z inicjatywy podopiecznych i wolontariuszy Fundacji Na Rzecz Rozwoju Dzieci i Młodzieży "Otwarcie". Jest to efekt nawiązania współpracy pomiędzy w/w firmami w ramach działań reintegracjyjnych oraz na rzecz społeczności lokalnej. Z czego obie firmy są dumne :-).

Ponad to Spółdzielnia produkować będzie odzież adaptacyjną, specjalnie przystosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych i starszych mających problemy z codziennym funkcjonowaniem. Właśnie dlatego staramy się aby nasze działania były odpowiedzią na potrzeby naszych klientów.

Firma PPH Konimpex-Plus Sp. z o.o. istnieje od 1995 roku. Na rynku turystycznym funkcjonujemy od 1996 r. prowadząc dystrybucję wysokiej klasy wyposażenia górskiego. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą. Koncentrujemy się na tym, aby oferowane przez nas produkty były wysokiej jakości i spełniały najważniejsze wymagania naszych Klientów.

Swoją działalność rozpoczęliśmy od importu obuwia trekkingowego niemieckiej firmy Topham. Obserwując bardzo duże zainteresowanie na rynku polskim tego rodzaju obuwiem, w 1997 r. podjęliśmy współpracę z hiszpańską firmą Calzados Fal, produkującą obuwie trekkingowe z membraną Gore-tex®, pod znaną w Europie marką Chiruca.

Z biegiem czasu poszerzyliśmy naszą ofertę handlową i do obuwia dodaliśmy następne produkty, stanowiące pełną ofertę dla osób aktywnie spędzających czas, m.in. włoską markę Accapi, produkującą termoaktywną bieliznę i skarpety oraz szwedzką markę Primus tj. palniki, lampy turystyczne itp. Wprowadziliśmy również na rynek markę Waterproof - impregnaty oraz środki czyszczące do obuwia, odzieży i ekwipunku turystycznego.

W latach 1999-2007 byliśmy dystrybutorem marki Salewa, która dzięki naszej pracy osiągnęła znaczący udział w polskim rynku outdoorowym.

Kolejną marką, którą dołączyliśmy do oferty handlowej naszej firmy był Lizard - specjalistyczne sandały trekkingowe.

Ponadto w ciągu swojej działalności pozyskaliśmy do dystrybucji kilka innych marek z Europy Zachodniej: Millet, Dynafit, Silvretta, Lucido, Regatta, Dare2Be.

Obecnie jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce następujących marek:

Chiruca to marka obuwia trekkingowego produkowanego przez hiszpańską firmę Calzados Fal.

Lizard to marka najwyższej jakości sandałów trekkingowych produkowanych przez włoską firmę AICAD.

Primus to czołowy producent najwyższej jakości palników, lamp i akcesoriów turystycznych.

Kayland to włoska innowacyjna marka obuwia outdoorowego, bazująca na technologii eVent i Vibram(R). Buty marki Kayland zostały zaprojektowane z myślą o tych, którzy cenią sobie odpowiednie dopasowanie, wygodę i komfort.

Obok szerokiej współpracy z dostawcami z niemal całej Europy, stale rozbudowujemy własne zaplecze techniczno-projektowe i inwestujemy w nowe rozwiązania, owocem czego jest dostępna od 2004 roku na rynku własna marka firmy - Feel Free®. Pod tą marką oferujemy odzież, obuwie i ekwipunek turystyczny.

Produkty Feel Free® odznaczają się bardzo korzystną relacją ceny do jakości. Jest to oferta skierowana zarówno do wykwalifikowanych turystów, jak i osób lubiących ubierać się „na sportowo”. Nasi projektanci dbają o komfort i wygodę użytkowników. Mimo zróżnicowanej, często także klasycznej stylistyki, ciekawej palety barw i zastosowanych technologii, wszystkie produkty Feel Free łączy ten sam klimat: swobody i wygody - zgodnie z naszym mottem: Ważne co czujesz!

Nasza oferta oprócz odzieży turystycznej i narciarskiej obejmuje również kompleksowy ekwipunek turystyczno–biwakowy (namioty, śpiwory, plecaki, akcesoria turystyczne).

W chwili obecnej, zaopatrujemy ponad 100 specjalistycznych sklepów sportowo-outdoorowych w całym kraju oraz posiadamy własne salony firmowe FEEL FREE w Koninie, Warszawie i Poznaniu. Jesteśmy jedną z wiodących firm na rynku outdoorowym, skutecznie wdrażamy innowacyjne rozwiązania, jak również korzystamy ze wsparcia europejskich funduszy pomocowych (wdrożenie informatycznego systemu zarządzania przedsiębiorstwem SAP Bussines One, wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000).

W naszej firmie pracuje zespół młodych, ambitnych ludzi, którzy dbają o jakość produktów oferowanych naszym Klientom, jak również o sprawność i niezawodność usług.

Przed nami wiele nowych szlaków, które chcemy z Wami przecierać. W końcu outdoor to jedna wielka przygoda!