Kolekcja Bielizna męska

2012-05-04

Magic Pocket – rewolucyjna bielizna dla mężczyzn Atlantic

1

Atlantic zorganizowało premierową prezentację bielizny męskiej z serii Magic Pocket, w której skład wchodzą szorty i slipy. Odbyła się ona 24.04.2012 w restauracji STO900 w Warszawie.

Jest to niezwykle ciekawy produkt, który ma za zadanie pomóc eksponować męskość. Do tej pory to głównie kobiety posiadały możliwość podkreślania kształtów za pomocą biustonoszy czy majtek push – up.  Teraz kolej na mężczyzn, którzy chcą wyglądać coraz atrakcyjniej i czuć się pewnym siebie. Dzięki "magicznej kieszonce" wbudowanej wewnątrz majtek Panowie mogą lepiej wyeksponować swoją męskość oraz poczuć się bardziej komfortowo.

Po prezentacji udało nam się porozmawiać o tym wyjątkowym produkcie  z Panią Nadią (dyrektor ds. Strategii Marketingowej i PR) oraz Panią Franceską (dyrektor ds. Produkcji).

  • Magic Pocket od Atlantic - śniadanie prasowe

OBieliznie:  Skąd pomysł na tego typu bieliznę?

Atlantic: Magic Pocket to absolutna innowacja na rynku. Ten produkt pojawił się dzięki wnikliwej analizie i badaniom potrzeb mężczyzn. „Magiczna kieszonka” powstała po to, aby zapewnić absolutny komfort noszenia, oraz lepsze samopoczucie. W tej kieszonce umieszczonej wewnątrz slipów, należy umieścić najważniejsze części męskiego ciała, które mają niższą temperaturę niż reszta.  Dzięki temu utrzymany zostaje komfort pod względem ciepłoty. W ciągu dnia Panowie mają często problem z utrzymaniem rekomendowanej temperatury tej części ciała, a dzięki włożeniu jej do kieszonki ten problem znika. Dodatkowo to rozwiązanie poprawia wygląd męskich przodów, dzięki czemu zapewnia dobre samopoczucie. Po takim luksusowym dniu z magiczną kieszonką męska część ciała jest zrelaksowana,  wypoczęta i zdrowa.

Tworząc Magic Pocket wyszliśmy z założenia, że większość firm produkujących bieliznę do tej pory koncentrowało się głównie na kobietach. To dla nich produkowane były biustonosze push-up, bielizna korygująca, modelującą, a mężczyźni pozostawali nieco zaniedbani… Powiedzieliśmy sobie stop temu stereotypowi. Faceci również dbają o siebie, chcą się czuć atrakcyjnie, w takim samym stopniu jak kobiety. Chcieliśmy dać im możliwość modelowania swojego ciała, przy jednoczesnym komforcie użytkowania. Mówiąc wprost – jest im po prostu zdecydowanie wygodniej na przykład na rowerze, siłowni, ponieważ nie dochodzi do obtarć czy przegrzania. Staramy się również ciągle edukować Panów, aby zwracali większą uwagę na to jaką bieliznę noszą.

  • Magic Pocket od Atlantic

OBieliznie: Jakie są dodatkowe zalety Magic Pocket?

Atlantic: Produkt, który oferujemy jest stworzony w najmodniejszych kolorach tego sezonu – neonowych, a dla bardziej tradycyjnych gustów w czerni. Materiał z którego jest wykonany to miękka bawełna z dodatkiem elastanu, dzięki czemu idealnie przylega. U góry posiada gumę, stworzoną z microfibry, która jest miękka i wygodna. Wszystko to sprawia, że jest to bielizna komfortowa, ale też modna.

OBieliznie: Zatrzymajmy się na chwilę przy tkaninie, proszę o niej opowiedzieć.

Atlantic: Jest to wysokiej jakości bawełna, czesana,  która jest poddawana procesom zmiękczania, dzięki czemu nawet po kilku praniach nie wychodzą z niej włoski, nie filcuje się. Jest ona bardzo miękka. Guma jak już wspomniałam jest stworzona z microfibry sprawia wrażenie „drugiej skóry”. Ubierając taką bieliznę, w ogóle nie odczuwamy jej. Dodatkowo ma walory komfortowo – zdrowotne.

  • Magic Pocket od Atlantic - packshots

OBieliznie: Czy ta bielizna jest na co dzień, czy pojawią się również w serii kąpielówki?

Atlantic: Tak to bielizna zdecydowanie na co dzień. Wśród kąpielówek też pojawiają się modele o kroju magicznej kieszonki. Na plaży mężczyźni mogą zapewnić sobie wysoki komfort i samopoczucie.  Jako firma produkująca bieliznę dbamy nie tylko o kobiety, ale również o Panów, o ich ciało i wygląd. Jest to innowacja wyczekiwana. Już pojawiają się pierwsze pozytywne recenzje i większe zamówienia. Spodziewamy się, że będzie to absolutny numer jeden na rynku męskiej bielizny.

OBieliznie: Otrzymaliście Państwo pierwsze opinię dotyczące tego produktu?

Atlantic: Przed wprowadzeniem Magic Pocket na rynek zrobiliśmy wielką akcje testową. Chcieliśmy sprawdzić, czy Panowie w ogóle będą chcieli wkładać sobie to wszystko do kieszonki oraz czy jest ona dobrze skonstruowana, umieszczona na odpowiedniej wielkości. Pozornie wydaje się ona dość niewielka, ale to błędne wrażenie ponieważ dzięki elastyczności materiału i odpowiedniej konstrukcji nie czujemy żadnego dyskomfortu. Projektowana jest ona w różnych rozmiarach, od niewielkiego do dużego. Ważne jest, aby Panowie pamiętali, że do kieszonki nie wkłada się tylko jedną część, ale całość.

OBieliznie: Jaka jest grupa docelowa odbiorców tego produktu?

Atlantic: Ogólnie grupa docelowa dla marki Atlantic to kobiety i mężczyźni od 18 – 45 lat, a taki najściślejszy target to  25 – 34 lat. Jeżeli chodzi o ten konkretny produkt to myślimy, że spodoba się on głównie takim początkującym, młodszym mężczyznom: siedemnasto, osiemnasto i dwudziesto letnim. Jest on bardzo trendsetterski  i innowacyjny, ma ciekawe wzornictwo, kolorystykę, jak i funkcjonalność. Proszę zwrócić uwagę na gumę przy szortach czy slipkach. Jest ona szeroka, tkana w ciekawe wzory. W modzie obecnie jest taki trend, że męskie spodnie obniżyły swój stan, uwidaczniając górną część majtek. Zwracają na to uwagę szczególnie młodzi mężczyźni, którzy lubią aby ich szorty wystawały na zewnątrz. Skoro jest to część eksponowana, to musi wyglądać tak, abyśmy się tego nie wstydzili. Magic Pocket to również najmodniejsze kolory i wzornictwo tego sezonu. Tak naprawdę jednak jest to produkt dla Panów w każdym wieku, również starszym, który pomoże odmłodzić nieco ich mentalność.

  • Magic Pocket od Atlantic - model

OBieliznie: Czy ten produkt zagości na dłużej w ofercie Atlantic?

Atlantic: Ufamy, że Panowie się do tego przekonają. Staramy się, aby innowacją była wprowadzana na dłużej niż jeden sezon. Będzie ona obecna tak długo w ofercie, jak będzie na nią trwało zapotrzebowanie.

Po za tym ten produkt jest to element pewnego rodzaju ideologii i misji naszej marki. Produkując wszelkie kolekcje zawsze staramy się pamiętać o trzech podstawowych elementach, jak: jakość, innowacja, moda. Pieczołowicie dobieramy nasze materiały, tak aby były absolutnie najwyższej jakości. Zwracamy również uwagę na wykończenia naszych produktów. Staramy się tworzyć produkty innowacyjne, nowoczesne, wyrazem tego jest chociażby Magic Pocket. My nie szyjemy po prostu majtek… Staramy się wykorzystać całą naszą wiedzę, nasze know – how o bieliźnie, a później przekazać to użytkownikom. Ostatecznie nasze kolekcje podążają za najnowszymi trendami, są w zgodzie z modą. Inspirację są często czerpane z pokazów najlepszych projektantów.

OBieliznie: Dziękujemy za udzielenie wyczerpujących odpowiedzi!

Komentarze [8]

    • marketing po polsku - skopiować produkt innych (mam na myśli aussiebum) i wmawiać, że to wynik własnych badań. Bardzo wzorowano się również na przekazie wizualnym formy aussiebum.Ale gatki fajne - noszę od lat te z australii, kupiłem ostatnio atlantica - też fajne - może kieszonka trochę za mała :-)
    • 0
    • Ło ho ho ho !
      Nie sposób zapomnieć, że to km1 sprowadził do Polski bieliznę z kieszonką i do dzisiaj posiada największy asortyment tego typu w Polsce.... ale to własnie najlepszych kopiują Ci średni :)
    • 0
    • Popieram przedmówcę!Po pierwsze, ten efekt „dużego” jest bardzo nie naturalny i moja dziewczyna bardzo długo śmiała się, kiedy zobaczyła. W końcu powiedziała, przecież i tak wie jaki jest i jest ok... Fakt, że może chce się zrobić wrażenia przed dziewczyną, którą się nie zna... ale, ale. Czy ktokolwiek z nas chodzi w bieliźnie po ulicę? Czyli kiedy pokazujemy majtki? Wtedy kiedy trzeba ich zdjąć, prawda? :))Po drugie, ta kieszonka jest nie wygodna, naprawdę! Trzeba tam za każdym razem wkładać po ubikację, jest to trochę żmudna praca :)). Po trzecie, tę majtki nie są niczym lepsze, niż przeciętnie majtki w Reserved za 10-15 zł (już milczę o Biedronce).Dużo hałasu na pustym miejscu, rewolucja nie udała się!
    • 1
    • Dostałem w prezencie. Żadna rewelacja. Ta kieszonka jakaś taka mała. Wszystko mi z niej wylatuje chociaż rozmiar jest dobry. Rozciąga się to strasznie i nie czuje się w tym komfortowo. Tyle kasy za zwykłą bawełnę.
    • 2
    • Ładne kolory i bardzo delikatny materiał. Ze sklepu równie szybko wyszedłem co wszedłem; cena - 59 i 69zł za - powiedzmy sobie szczerze - bawełniane gatki, to trochę za dużo. Poczekam na przecenę.
    • 1
    • Fajny pomysł, mam małego pindziora i często mnie to krępuje... Orientujecie się w jakiej są cenie?
    • 0
    • Pomysł fajny dla zakompleksionych mężczyzn. Ok, zgodzę się, że my mamy push- upy i bieliznę korygująca na uda, brzuch i pośladki, ale mnie ten pomysł jednak nie przekonuje. Bieliznę tą owszem kupiłabym ze względu na krój, kolory i jakość ( Antlantic pod tym względem góruje), ale nigdy dla efektu "magic pocket".
    • 0
    • powiem tak: mężczyźni nam w biusty zaglądają na każdym kroku, my im w krocze nie... z tego co wiem ;) więc uwypuklanie ich męskości jak dla mnie jest zabiegiem zbędnym, nie wiem, czy czują taką potrzebę, w przeciwieństwie do nas - każda chce podkreślić swój biust. W codziennej bieliźnie i tak nie ma to za dużego znaczenia, już bardziej w kąpielówkach ;) aczkolwiek miło, że ktoś o panów dba, zwłaszcza podoba mi się, że ta kieszonka chroni męskość przed zbyt niską temperaturą, przed przegrzaniem oraz otarciami. Ostatnio czytałam artykuł o tym, że temperatura ma wpływ na możliwość posiadania potomstwa - być może ta magiczna kieszonka uchroni naszych panów przed bezpłodnością :) no i fajnie, że oni też mogą nosić bieliznę w modnych kolorach :)
    • 0
      • ags
      • 2012-05-04