Artykuł Zdrowie

2011-07-01

Bikini fitness – ćwiczenie rozciągające numer 1

0

Dzisiaj zaczynamy nowy cykl, który pozwoli Wam drogie Panie (i może nawet Panowie) utrzymać świetną sylwetkę. To nie jedyne korzyści, które płyną z ćwiczeń, dzięki nim zachowamy młodość, sprężystość ciała i przede wszystkim zdrowie. Na początek ćwiczenia rozciągające bikini fitness. Będą dobrą rozgrzewką do dalszego wysiłku, lub pozwolą nam się wyciszyć.

Pozycja wyjściowa: klęknij na lewym kolanie, prawą nogą pozostaw ugiętą i załóż ją przed lewą.

  • Bikini fitness – ćwiczenie rozciągające numer 1

    1. Wykonaj ruch tułowia w przód, opierając się na łokciach. Pięści skieruj w górę.

    2. Bardzo powoli przybliżaj tułów do ziemi, wytrzymaj w pozycji 30 sekund. Powoli powróć do pozycji wyjściowej.

    3. Powtórz ćwiczenie zmieniając ułożenie ciała na odwrotne (przyklęk na prawym kolanie).

    Ćwiczenie to pomaga rozciągnąć mięśnie pośladków i wygładzić pupę.

Komentarze [2]

    • ooo, chyba wiem, co będę dziś robić :)
      przed wakacjami wygładzenie pupy na pewno się przyda niejednej z nas :D
    • 0
      • ags
      • 2012-05-02
    • bardzo dobre ćwiczenia, trzeba będzie je wprowadzić do treningu : )
    • 0