Artykuł Zdrowie

2011-07-11

Bikini fitness – ćwiczenia z piłką na pośladki i brzuch (ćwiczenie 2)

0

Czy jesteście gotowi na kolejne ćwiczenie bikini fitness? Dziś po raz kolejny koncentrujemy się na pośladkach, brzuchu, ale nie tylko. Te ćwiczenia z piłką sprawiają, że w ruch wprowadzone są praktycznie wszystkie mięśnie! W dodatku przez chwile będziemy mogli wczuć się w role dziecka i naprawdę dobrze się bawić. Do tego ćwiczenia potrzebna jest duża piłka.

Pozycja wyjściowa: połóż się na piłce w pozycji brzuchem do dołu. Dłonie spoczywają na podłodze, ramiona wyprostowane. Na piłce opierasz tylko nogi, a Twoje ciało jest wyprostowane.

1. Za pomocą piłki, rolując ją wykonujesz skręty ciała: uginasz kolana i piłkę przyciągasz do siebie. Wracasz do PW.

2. Wykonujesz ćwiczenie raz przekładając kolana na lewą stronę raz na prawą. Wykonaj serie po 5 razy na każdą stronę, po czym odpocznij.

  • Bikini fitness – ćwiczenia z piłką na pośladki i brzuch (ćwiczenie 2)

Komentarze [2]

    • wh0cd666549 celexa no prescription ventolin inhaler levaquin elocon cheap effexor xr ciprofloxacn
    • 0
    • Kolejne ćwiczenie imitujące latanie : )
    • 0