Artykuł Zdrowie

2011-07-10

Bikini fitness – ćwiczenia z piłką na pośladki i brzuch (ćwiczenie 1)

0

Jednym z najbardziej problematycznych miejsc u kobiet jest pupa oraz brzuch. To w tych miejscach zazwyczaj gromadzi się tłuszczyk, a później powstaje pomarańczowa skórka. Nasza pupa może tracić jędrność, z różnych powodów, jednak najczęstszym jest „siedząca” praca. Dziś mamy dla Was ćwiczenie z piłką. Jest to jeden z gadżetów bardzo przydatnych w bikini fitness. Należy wziąć pod uwagę, że ćwiczenia z piłką są wyjątkowo łatwe i przyjemne. Możemy je traktować jako rodzaj zabawy. Do tego ćwiczenia potrzebujemy dużej piłki i mniejszej (tą drugą można zastąpić innym przedmiotem kulistym np. małym arbuzem).

Pozycja wyjściowa: połóż się na piłce, opierając głowę, ramiona i plecy, aż do odcinka krzyżowego. Pośladki „wiszą” nad podłogą. Mniejszą piłkę przyciskamy ramionami do klatki piersiowej.

1. Równocześnie wypychamy do góry piłkę, prostując ramiona, oraz podnosimy pupę do góry, tak aby nasze nogi tworzyły kąt prosty. Napinamy mięśnie brzucha. Chwile wytrzymujemy w tej pozycji i wracamy do PW.

2. Wykonujemy serie ćwiczeń po cztery razy, po czym następuje odpoczynek.

  • bikini fitness -10

Komentarze [2]

    • wh0cd461844 Desyrel amitriptyline Endep Suhagra
    • 0
    • Ooo, jak ja lubię ćwiczyć na piłce! Trzeba spróbować tego ćwiczenia!
    • 0