Artykuł Bielizna

2011-07-14

Bikini fitness – ćwiczenia z piłką na grzbiet i nogi

0

Dziś w bikini fitness mamy dla Was bardzo przyjemne ćwiczenie, po którym przez chwilę możecie poczuć się jak „ptak”. Wykonujemy je z użyciem piłki, co sprawia, że jest ono przyjemne. Mięśnie, które ćwiczymy z jego pomocą to plecy, oraz uda i pupa. Pamiętajmy, że ruch to zdrowie, a co za tym idzie dobre samopoczucie! Ćwiczenia sprawią, że Twoja skóra będzie jędrniejsza, a ciało sprężyste, co na pewno wpłynie korzystnie na Wasz wygląd w bikini.

Pozycja wyjściowa: połóż się na piłce dotykając ją głownie brzuchem, nogi i dłonie wyprostowane – dotykają podłogi.

1. Oderwij dłonie od podłogi i wyprostuj je do przodu tak jakbyś chciała złapać powietrze. Oderwij prawą nogę od podłogi i unieś do góry. Wytrzymaj tak chwile. Powróć do PW.

2. Ponownie podnieś ręce do góry, po czym unieś lewą nogę. Powtarzaj naprzemiennie, raz prawa raz lewa.

  • Bikini fitness – ćwiczenia z piłką na grzbiet i nogi

Brak komentarzy