Artykuł Zdrowie

2011-07-08

Bikini fitness – ćwiczenia wzmacniające ramiona (ćwiczenie 3)

0

Jak mawiają – sport to zdrowie! Jesteśmy tego samego zdania. W naszej serii bikini fitness proponujemy Wam proste ćwiczenia, które pozwolą uzyskać świetną sylwetkę, a przy okazji dobry humor. Czas na kolejne ćwiczenie wzmacniające ramiona. Aby lepiej Ci się ćwiczyło, wybierz miejsce gdzie podłoga nie będzie śliska (może być to np. dywan).

Pozycja wyjściowa: Ułóż ciało równolegle do podłogi. Dłonie i stopy dotykają podłogi. Ręce trzymaj wyprostowane, nogi proste.

1. Oderwij prawą dłoń od podłogi i unieś rękę wysoko do góry, wraz za ręką prawa strona ciała odchyla się do góry.

2. Powoli opuść dłoń z powrotem na podłogę. Później zmień stronę – lewa ręka w górze. Wykonaj serie po cztery razy na każdą stronę.

3. Jeżeli ćwiczenie wydaje Ci się za trudne, wykonuj na razie ćwiczenia z wcześniejszych kroków, a do niego powróć później.

  • bikini fitness -8

Komentarze [2]

    • No to już wiem co będę robiła w weekend, tym bardziej że zima zbliża się wielkimi krokami, a wtedy łatwiej o dodatkowe cm i kg na plusie, więc warto się odrobiną poruszać by na lato nie było problemu z pokazaniem się w stroju :P
    • 0
    • Prawie jak latanie ; ) Fajne i fajne jest też na piłce
    • 0